torstai 19. elokuuta 2010

muu-muu-muutoksia

Vitsi että elämä osaa yllättää välillä hurjasti. Sain nimittäin tänään TÖITÄ! Hakijoita oli 150 ja 2 naista valittiin ja minä oli niistä se toinen JEE-JEE-JEE. Oon hyperventiloinut aina kolmesta eteenpäin kun sain tiedon. Ihanaa päästä töihin oman alan työpaikkaan mukavien immeisten kanssa. On mun nykyisetkin työkaverit mukavia, mut esimies onkin sit ihan pe.....tä.
Tällä alalla työt on kiven alla ja tää paikka on kuin mulle tehty. Ja sain sen vain ja ainoastaan omana itsenäni ja omien taitojeni ansiosta. Olen niiiiiiin onnellinen! En tiedä miten opiskelujen kanssa käy mut ne voi odottaa vähän aikaa. Lähes 10 vuotta samassa talossa alkaa olla jo riittämiin. Ihania ja jännittäviä muutoksia siis tulossa. Ja lapsetkin saa kotiin äidin jonka "heemot ei oo kileellä".

Ei kommentteja: