sunnuntai 3. lokakuuta 2010

loisto löytö


Olen unohtanut mainita tästä kirjasta, jonka ostin Habitaresta. Pitkästä aikaa erittäin hyvä paperitaidetta käsittelevä kirja. Kannen perusteella lulin kirjan olevan "paskartelua", mutta väärässä olin. Kiitos äiti rakas, kun kustansit tämän minulle!

Oen viime aikoina ollut laiska tän blogin suhteen. Ei oo jaksanu,viittiny tai halunnu kirjoittaa mistään. Tuntuu ettei oo järkeviä juttuja tai aiheita joista jaksais blogata ja muutenkin mun päässä pyörii vaan muut asiat. Laitettin kämppä myyntiin tällä viikolla ja nyt pelätään/toivotaan et menis kaupaks. Uudesta ei oo tarkkaa havaintoa, sillä se talo korpikuusen kannon alla ollaan sittenkin hylätty. Lasten ja mun mörkökammon vuoksi se päätettin unohtaa. No eiköhän asiat selviä tavalla tai toisella. Nyt pehkuihin että jaksaa taas aamulla töihin.
Posted by Picasa

Ei kommentteja: